Regulamentul intern de ordine si functionare

 

Cap. VII. Resurse materiale

 

Art. 1. Fondurile asociatiei provin din cotizatii, contributii ale membrilor sau tertelor persoane (fizice sau juridice), finantari obtinute de la Institutiile Statului, sponsorizari ale agentilor economici, din diferite activitati pe care le desfasoara.

Art. 2. Cuantumul cotizatiei lunare stabilit pentru anul 2011 este: 5 lei.

Art. 3. Obligatia platii cotizatiei lunare revine tuturor membrilor activi ai Asociatiei Turistice Ghizii Romaniei. Cotizatiile se vor plati în avans, pe trimestru, pâna in ultima zi din luna anterioara inceperii noului trimestru, urmand ca pentru aceasta sa se primeasca de la trezorier o chitanta cu contravaloarea sumei platite. Membrii activi au ,de asemenea, posibilitatea sa plateasca cotizatia: semestrial sau anual.

Art. 4. Plata cotizatiilor se calculeaza de la data aprobarii cererii de înscriere în asociatie.

Art. 5. Cotizatiile nu se înapoiaza platitorilor sub nici un motiv.

Art. 6. Suma stransa din cotizatii va fi depusa in contul bancar al Asociatiei sau va fi folosita pentru plati diverse, dupa cum dispune Consiliul Director, prioritare fiind cheltuielile pentru imagine – intretinere site, realizare de materiale de promovare, achizitionare de materiale afisabile, etc.

 

Cap. VIII. Baza materiala

 

Art. 1. Prin baza materiala a asociatiei se întelege:

  • orice obiect de echipament apartinând asociatiei, indiferent de modul sau de achizitionare;

  • toate materialele tiparite ce apartin asociatiei (fluturasi, pliante, afise, reviste etc.), indiferent de modul de dobândire;

  • toate medaliile, cupele, trofeele, diplomele, alte obiecte cu care asociatia a fost decorata sau pe care asociatia le-a dobândit în urma participarii la diferite activitati;

  • toate materialele didactice apartinând asociatiei;

  • toate materialele de prezentare (fotografii, albume foto, diapozitive, casete video, banere etc.)

  • alte obiecte apartinând asociatiei, indiferent de modul lor de dobândire.

Art. 2. De baza materiala va raspunde presedintele sau secretarul asociatiei. Presedintele poate desemna un membru al asociatiei pentru a raspunde de baza materiala.

Art. 3. Persoanele care întârzie voit predarea materialelor apartinând asociatiei vor primi somatie scrisa, urmata de avertisment scris. Daca în 3 zile de la primirea somatiei, persoana ce o primeste nu preda materialele va fi exclusa din asociatie, supunându-se rigorilor legii.

Art. 4. Inventarierea bazei materiale a asociatiei va fi facuta de presedintele si secretarul asociatiei. Ei au obligatia de a face fise de inventar pentru toate materialele apartinând asociatiei.

Tot presedintelui si secretarului le revine obligatia de a face „Fise de împrumut” fiecarui membru al asociatiei.

 

Capitolul IX -  Departamente in cadrul Asociatiei

 

Art. 1. Datorita activitatilor diferite, in cadrul Asociatiei pot functiona mai multe departamente cu caracter permanent.

Art. 2. Departamentele  care  functioneaza in cadrul ATGR-ului sunt:

  • Departamentul – Formare profesionala;

  • Departamentul – Proiecte;

  • Departamentul – Marketing ;

  • Departamentul – Montaniada;

  • Departamentul  - Fundraising;

  • Departamentul – Team building-uri si tabere.

In cadrul acestor departamente vor activa membrii  Asociatiei stabiliti in cadrul unei Adunari Generale. Aceste departamente  au atat un  rol de ierarhizare in cadrul Asociatiei cat si  un rol

administrativ. Numarul de membri al unui departament se poate schimba de la caz la caz. Membrii unui departament pot face parte/colabora si din/cu alt departament.

Art. 3. Departamentul de Formare -  trei directii:

  • Cursul de initiere in turismul montan;

  • Cursuri de calificare agent de turism – ghid;

  • Cursuri de formare interna.

Departamentul va fi compus dintr-un numar de membri si un coordonator de departament, stabiliti in cadrul unei Adunari Generale. Acest departament are urmatoarele atributii:

  • Se ocupa de relatia cu Facultatile, in vederea selectarii noilor membrii la Cursul de initiere in turismul montan;

  • Realizeaza, cu ajutorul departamentului de Marketing, etapa de selectarea a cursantilor la inceperea fiecarui an;

  • Sustine  atat cursurile teoretice cat si cursurile practice din cadrul Cursului de initiere in turismul montan;

  • Asigura asistenta teoretica/tehnica pentru cursanti;

  • Se ocupa de relatia cu Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA) in tot ceea ce inseamna Curs de calificare agent de turism – ghid;

  • Intocmeste si monitorizeaza dosarele cursantilor pentru Cursul de calificare agent de turism – ghid;

  • Sustine atat cursurile teoretice cat si practice din cadrul  Cursului de calificare agent de turisim -ghid;

  • Organizeaza, cu ajutorul celor de la CNFPA, etapa de evaluare, a cursantilor in cadrul Cursului de calificare agent de turism – ghid;

  • Tine evidenta si elibereaza diplome pentru persoanele care au absolvit Cursul de calificare agent de turism – ghid.

  • Organizeaza si sustine cursuri atat teoretice cat si practice pentru membrii asociatiei;

  • Acorda suport teoretic/tehnic pe perioada/dupa sustinerea cursurilor;

  • Se ocupa de a intocmirea o strategie de imbunatatire a performantelor sportive si cunostintelor teoretice ale membrilor Asociatiei - practicanti de diverse activitati outdoor( impreuna cu Departamentul Proiecte).

Art. 4. Departamentul  de Proiecte – doua directii:

  • Proiecte cu finantare nerambursabila;

 si

  • Proiecte de mediu, sociale si culturale

Departamentul va fi compus dintr-un numar de membri si un coordonator de departament, stabiliti in cadrul unei Adunari Generale. Acest departament are atributii:

  • Propune si urmareste desfasurarea proiectelor cu fonduri nerambursalile, in tara cat si in strainatate;

  • Scrie proiecte conform indicatiilor primite;

  • Mentine relatia cu partenerii pe proiecte din tara cat si din strainatate;

  • Propune si urmareste desfasurarea proiectelor de mediu, sociale si culturale;

  • Se ocupa de organizarea echipelor care vor reprezenta clubul in schimburi de experiente atat din tara cat si din strainatate;

  • Se ocupa de organizarea echipelor ce vor reprezenta clubul in proiectele culturale.

  • Se ocupa de pregatirea membrilor Asociatiei pe plan cultural, artistic si sportiv pentru a participa la etapele din cadrul Federatiei Romane de Turism si Ecologie ;

Art. 5. Departamentul  Marketing  –  doua directii:

  • PR;

  • IT.

Departamentul va fi compus dintr-un numar de membri si un coordonator de departament, stabiliti in cadrul unei Adunari Generale. Acest departament are rolul:

  • de a promova imaginea Asociatiei si de a asigura, prin strangerea de fonduri, dezvoltarea acesteia;

  • va coordona activitatea de concepere a materialelor de promovare a imaginii Asociatiei ;

  • sa intretina si sa imbunatateasca relatia cu mass-media si cu potentialii sponsori ;

  • se ingrijeste de reinnoirea materialelor informative ale Asociatiei (mapa prezentare, site, etc.);

  • se ingrijeste de updatarea datelor in timp real pe cele doua site-uri ale asociatiei  (www.ghiziiromaniei.ro  si  www.monom.ro ).

Art. 6. Departamentul Montaniada - va fi compus dintr-un numar de membri si un coordonator de departament, stabiliti in cadrul unei Adunari Generale. Acest departament are atributii:

  • Scrie/aduce imbunatatiri proiectului Montaniada, an de an;

  • Se ocupa de contractarea partenerilor media/sponsorilor;

  • Se ocupa de relatia cu partenerii media/sponsorii( impreuna cu Departamentul Marketing);

  • Promoveaza proiectul in randul tinerilor/iubitorilor de munte;

  • Se ocupa de asigurarea bazei tehnice/materiale pentru realizarea proiectului;

  • Este drept raspunzator de realizarea efectiva a proiectului.

Art.7. Departamentul Fundraising- va fi compus dintr-un numar de membri si un coordonator de departament, stabiliti in cadrul unei Adunari Generale. Acest departament are atributii:

  • Urmareste posibilitatile  de strangere de fonduri;

  • Se ocupa de relatia cu firmele/institutiile statului care doresc sa doneze bani catre asociatie;

  • Propune proiecte prin care asociatia sa beneficieze de fonduri.

Art.8. Departamentul – Team building-uri si tabere - va fi compus dintr-un numar de membri si un coordonator de departament, stabiliti in cadrul unei Adunari Generale.

Acest departament are rolul:

  • Se ocupa de  pregatirea si de a urmarirea desfasurarii activitatilor outdoor ale organizatiei ;

  • Studiaza piata, in acest domeniu;

  • Se ocupa de scrierea de  oferte de team building-uri si tabere;

  • Prezinta aceste oferte in scoli si in cadrul firmelor;

  • Adapteaza, impreuna cu Departamentul Marketing,  informatile, de pe site, cu privire la Team building-uri si Tabere;

  • Este drept raspunzator de implementarea Team Building-urilor si a Taberelor.

 


FacebookTwitterYoutubeShare on Google+

Contul tau

Autentificare membru:

Evenimente

Niciun eveniment viitor!

Newsletter

Introdu numele, adresa ta de e-mail si selecteaza una sau mai multe grupe pentru a fi tinut la curent cu ultimele noutati!
captcha 

Built with HTML5 and CSS3 Copyright © 2013 Asociata Turistica Ghizii Romaniei